preskoči na sadržaj

Osnovna škola kraljice Jelene Solin

Login
Kontakt

Osnovna škola kraljice Jelene Solin 

Put mira 3, 21210 Solin 

E-mail: ured@os-kraljicejelene-solin.skole.hr

OIB: 28599641021

PŠ Mravince
Gajeva 2, Solin
021/269-934.

PŠ Kučine
Prilaz M.Vidoševića 9, Solin
021/269-
937

Aneks matična zgrada
Put mira 11, Solin

Školska dvorana
Ulica hrvatskih branitelja 12, Solin

 

Dokumenti

 

Važni linkovi

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni uspjeh naših učenika i mentorice Marijane Gudić na natjecanju Trust for Sustainable Living
Autor: Sanja Matić, 7. 4. 2022.

Trust for Sustainable Living (TSL) globalna je obrazovna dobrotvorna organizacija sa sjedištem u Living Rainforest centru u West Berkshireu, UK. Svake godine TSL je organizator međunarodnog natjecanja u eseju koji je vezan za održivi razvoj.

Tema natjecanja za 2022. je KLIMATSKA PRAVDA. Duljina eseja ovisna je o dobi učenika tako da su učenici u dobi od 7-11 godina trebali napisati esej na engleskom jeziku do 400 riječi, a učenici u dobi od 12-18 godina do 600 riječi. Učenici su se mogli prijaviti sa samo jednim esejom.

Za natjecanje učenike je pripremala mentorica Marijana Gudić, a prijavila su 4 učenika naše škole:

Noa Hornischer, 5.e

Katarina Žilić, 7.b

Hana Perić, 7.d

Emanuela Rapić, 7.d

Na natjecanje je prijavljeno 1122 eseja iz 59 zemalja svijeta koje su pripremali učitelji mentori; ukupno 253 učitelja. Rezultati natjecanja su objavljeni 22. ožujka 2022., a svi učenici naše škole dobili su Pohvalnice (Honourable Mentions) kao i mentorica.

Ono što treba naglasiti je da smo bili jedina škola iz Hrvatske koja je sudjelovala na ovom natječaju.


U srpnju 2022. organizira se međunarodna debata. Izbor pozvanih učenika i mentora napravljen je na temelju uspješnosti eseja na TSL 2022 Međunarodnom školskom natjecanju eseja. Učenici naše škole odabrani za predstavljanje naše zemlje na ovogodišnjim međunarodnim debatama u obje kategorije 11. srpnja 2022. Osim što se učenicima pruža prilika da vježbaju timski rad, komunikacijske i debatne vještine, također im se pruža izvrsna prilika da upoznaju druge istomišljenike i razgovaraju o globalnim izazovima.

Učenici će raditi zajedno u timovima, pod vodstvom učitelja metora, kako bi pripremili i iznijeli svoje uvodne riječi, pobijanja, odgovore i završne riječi.

Nakon pojedinačnih govora, učenici će zajedno u grupama (dodijeljenim dan ili unaprijed) pripremiti svoje zajedničke argumente, za ili protiv zadanog prijedloga.

 

Marijana Gudić, prof.biologije i kemije

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju