MEĐUNARODNI DAN OČARANOSTI BILJKAMA
Povodom Dana očaranosti biljkama koji se obilježava svake godine 18.5. i u okviru eTwinning projekta Naj biljke i životinje Hrvatske učenici 4.c razreda proveli su brojne aktivnosti kojima su obilježili taj dan.
Projekt Naj biljke i životinje Hrvatske čiji su idejni začetnici učiteljice Edita Rizvan i Zdenka Jerković zaživio je kako u centralnoj tako i u područnim školama Kučine i Mravince. Provodi se u suradnji s Osnovnom školom don Lovre Katića i učiteljicom Svjetlanom Vuić koja je uz našu školu koordinator projekta.
Različitim aktivnostima, s naglaskom na istraživanje, sudionici projekta predstavljaju jedni drugima biljke i životinje koje su tipične za podneblje u kojem žive. Naglasak je na zaštićenim biljkama i životinjama kao i na važnosti i utjecaju tih biljaka i životinja na život ljudi i cijeli okoliš.
U 4.c razredu učenici su pokazali neke od načina na koje nas biljke mogu očarati. Svatko je prema svojem interesu odabrao biljku i način istraživanja. Ruže i orhideje očarale su ih svojom ljepotom. Dio učenika istražio je ljekovita svojstva biljaka (kopriva, metvica, pčelinja ljubica, kamilica) te su podučili ostale. Svježe ljekovito bilje koje su učenici donijeli u školu mogli su pomirisati i vidjeti izbliza.
Nakon prezentacija slijedile su aktivnosti: priprema biljaka (od kojih će se napraviti čajna mješavina) za sušenje, prešanje biljaka za razredni herbarij i na kraju sadnja ružmarina i suncokreta u školski vrt. O biljkama treba brinuti svakodnevno kako bi nas očarale.
Učenici su bili visoko motivirani, puno su naučili i iskazali su oduševljenje ovakvim načinom rada.
Dio aktivnosti možete pogledati na video zapisu.
Zdenka Jerković, učiteljica
OBRAZAC POZIVA ZA ORGANIZACIJU VIŠEDNEVNE IZVANUČIONIČKE NASTAVE, TE ODLUKA O ODABIRU PONUDITELJA
« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |